Ta strona korzysta z plików cookie i przetwarza dane osobowe. Pozostając na niej, wyrażasz zgodę na korzystanie z cookies i na przetwarzanie danych osobowych. Czytaj więcej...
podejmują zabawy w kącikach zainteresowań, edukacyjnych, zabawy konstrukcyjne oraz działalność plastyczno-manipulacyjną,
są aktywne ruchowo (biorą udział w zabawach ruchowych, zestawach ćwiczeń porannych, zabawach ze śpiewem, integracyjnych, zabawach przy muzyce),
pracują indywidualnie z nauczycielem lub w małych zespołach utrwalając materiał programowy
wykonują czynności higieniczno-sanitarne.
I ŚNIADANIE GODZ. 8.30
9.00-11.00
ZABAWA I EDUKACJA, w których dzieci:
realizują różnorodne formy i metody pracy indywidualnej i zespołowej z zakresu edukacji zdrowotnej, społeczno-moralnej, artystycznej, przyrodniczej, matematycznej, literackiej, z zakresu rozwijania i kształcenia mowy,
są aktywne ruchowo: uczestniczą w zabawach ruchowych
podejmują prace porządkowe.
II ŚNIADANIE GODZ. 11.00
11.30- 12.30
RELAKSACJA, podczas której dzieci:
są aktywne ruchowo: uczestniczą w spacerach, wycieczkach, zabawach ruchowych w sali i na terenie przedszkolnym, korzystają ze sprzętu sportowo-rekreacyjnego, podejmują prace ogrodnicze,
słuchają bajek i opowiadań dla dzieci, nagrań płytowych i słuchowisk, muzyki relaksacyjnej,
leżakują (w grupie I)
rozwijają zainteresowania i uzdolnienia.
OBIAD GODZ. 13.15
14.00-16.30
POPOŁUDNIE, w którym dzieci:
słuchają literatury, oglądają książki,
podejmują aktywność własną (zabawy indywidualne, w małych grupach),
podejmują zabawy tematyczne, badawcze, zabawy ruchowe, ze śpiewem, plastyczne,
bawią się tekstem literackim, prezentują własne interpretacje utworu podczas zabaw ruchowych,
pracują indywidualnie z nauczycielem,
podejmują czynności porządkowe w sali oraz w kącikach zainteresowań,
dokonują podsumowania dnia i planują działania na dzień następny.